Powered By Blogger

Wednesday 7 September 2016

Veil : MAJLIS PERTUNANGAN

Korang rasa veil kene pakai x masa tunang...
lah..tunang je pun...nak berveil bagai...
macam aku dulu...jenuh pikir nk pakai veil ke ek...
atau cukup sekadar pakai tudung/shawl xyah veil...

sebenarnya terpulang kepada masing2..
aku buat pilihan nk berveil masa bertunang...
bukan ko boleh pakai selalu pun kan...
time2 gini la ko nak melawa...

2 bulan sebelum bertunang aku dah serve pasal veil ni...
ade murah...ada mahal...
cantik?
bergantung pada harganya pulak...
dari yang aku serve nk cantik mahal la...nak murah padan la dengan harganya,,hoho

pakai sekali je kan...??
aah...pakai sekali je...tu pun utk beberapa jam...lepas tu nak buat apa plak dengan veil mahal2 tu?
simpan?

hehe...jenis aku selalu positive...
sewa kan lepas tu...sedara mara ke kawan2 nk guna balik kalau sudi...
x pun sesiapa berjimat nak pinjam, aku bagi je...

sesiapa yang tgh cari mana nk beli veil
korang cuci la mata kt FB Zahra veil
kalau jumpa pic aku...like la sekali..hehe
harga veil aku ni RM170
yang bestnya ko boleh request nak warna apa...design apa..dan perincian dia...
siap dalam 2-3 minggu...

yang best semua nya thru whatapps je...aku order ni sambil baring nk tido...ko hantar je baju ko...pandai la dia ni suggestkan..


Veil pilihan aku:

warna     :Mint Green
warna perincian: light grey ,campuran silver & mint green
panjang : 1 meter
Fabrik : chiffon
bentuk : halfmoon

Sekarang ni aku tgh deal veil nikah aku plak...:-)









No comments:

Post a Comment