Sunday, 6 May 2012

Cinta Buat Emelda Vs Cinta Buat Ayiesha

Assalamualaikum

Mungkin ada diantara korang-korang
peminat cerita 
CINTA BUAT EMELDA
ha..termasuk yang sorang ni.

cerita ni menarik walaupun adaptasi dari novel
sesiapa yang tengok cerita ni..
korang rasa boleh ke kita berkorban 
macam tu sekali..
mungkin ada tapi xramai
berkorban untuk diri sendiri pun susah 
apatah lagi untuk orang lain

tapi CINTA BUAT EMELDA
skrip ditulis oleh penulis skrip
tetapi CINTA BUAT AYIESHA 
penulis skripnya adalah ALLAH S.W.T
begitu juga anda semua.

antara ayat-ayat yang ingat time last-last cite 2:
(haha...sempat 2 nk berjiwang-jiwang)

Aku ada 2 mata tetapi aku tak mampu untuk melihat,
aku ada 2 tangan tetapi aku tak mampu untuk mencapai
Aku ada 2 kaki tetapi aku tak mampu untuk melangkah
tetapi aku ada 1 hati untuk terus mencintaimu

lebih kurang la ayatnye ni..hehe

2 comments:

  1. Hi Ayiesha..saya tagged ayiesha joint GA ni
    (http://chintahati81.blogspot.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html)

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands