Powered By Blogger

Tuesday 16 December 2014

Kerana aku memilih untuk mulakan

Assalamualaikum...

Alhamdullilah masih diberi kesihatan yang baik,
umur yang panjang untuk terus beribadah kepadaNya..

Aku masih ada...
Sekian lama menyepi
bukan menghilang...
ada dengan aktiviti seharian..

setelah sekian lama ingin aku
sharing dengan korang kehidupan aku sekrg..
bukan untuk myatakan aku cukup bagus untuk mengubah cara hidup orang..
tapi cukup la sekadar beri peluang untuk korang kt luar sana cuba untk hidup gaya sihat..

Aku sudah mula..xmungkin untuk aku berpatah balik atau menoleh kebelakang..
sebabnya  ia bukan mudah malah susah..
tapi atas kehendak dan usaha..
segalanya mudah dan menyeronokkan...

Bagi aku...

Aku xpnh bermimpi untuk memulakan ni...
Aku xpnh mimpi Akan berada di garisan permulaan
Dan aku langsung tidak pernah terpikir yang aku kan akan sampai ke garisan penamat
dan sesorang akan menyarungkan medal setelah penat lelah berlari...




Mesti korang tertanya2 apakah sebenarnya..insyaAllah entry besambung....

No comments:

Post a Comment