Powered By Blogger

Friday 7 September 2012

55 Tahun merdeka..janji aku belum di tepati

Assalamualaikum

walaupun agak terlambat
aku nk ucapkan salam MERDEKA.
55 tahun dah kita menyambutnya..
Alhamdullilah aku bangga menjadi rakyat MALAYSIA..

Janji apa yang belum ditepati tu..
siang malam aku pikir pasal blog selagi aku x bagitahu
selagi 2 aku rasa x senang..

kalau korang perasan 
entry-entry aku yang lepas banyak yang belum ada kesudahannya..

antaranya:
 Bila otak aku dah kuning 
dengan
cerita raya

semua belum ade bahagian kedua nya lagi..
walaupun ade ke x orang bacanya
aku tetap rasa besalah..
macam tak tepati janji lak..huhuhu

bukan senjaga aku xnak hapdate blog aku ni..
serius aku cakap aku tengah busy sekarang..
dengan broandband wat pasal..
aku nak kene ulang alik ke nilai..
settelkan konvo aku..
tapi dalam masa yang sama aku tetap pikir blog ni...
aku rindu kat korang-korang semua..
rindu aku nak blogwalking.serius weh..nges!
sukar aku cakap perasaan tuh..
aku cinta  koraang....muahhhaaahaahaha...

ok la entry kali ni just nak explain knapa aku x update blog (ni bukan update ke ?.)
x..ni aku anggap notis!..haha

dan entry kali ni pun xde gamba..
update kat lappy adik aku..
dah lambap broadbandnya..
huh...aisyah,please la bersyukur..
hehe..




















No comments:

Post a Comment