Powered By Blogger

Wednesday 30 January 2013

Doakan Cik Ayiesha

Assalamulaikum..

Esok 30 januari 2013 khamis bersamaan 18 rabiulawal..
hari yang paling penting dalam hidup aku..
ianya juga penentu masa depan aku..
segala-galanya bermula dengan esok..
titik-titik permulaan hidup aku..
Ya Allah permudahkan aku esok hari..
Lancar kan segala urusan hambamu ini..
Permudakan lidahku berkata-kata.
agar mereka faham perkataaanku..
berikan rezeki itu kepada ku..
sekiranya rezeki aku masih diatas
Kau turun kan la..
Jika rezeki aku masih didalam keluarkan la..
dan Jika rezekiku masih juah maka dekatkan..
Aku mohon kepada Mu Ya Allah...

*temuduga Jururawat Gred U29 di Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan UPM...

3 comments:

  1. all the best ye dik! semoga ada rezeki buat kamu :)

    ReplyDelete
  2. Dah lepas ke interview??? Doakan semua yang baik2... Kalau Allah dah tentukan itu rezeki kita, InsyaAllah kita akan dapat... Amin... (^_^)

    ReplyDelete