Powered By Blogger

Monday 14 January 2013

Lagi...I Love you...



Assalamualaikum..

Hanya sekadar perkongsian antara aku dan korang..

Aku menolak jodoh?
Aku menolak cinta?

Maafkan aku kerana menolak sekali lagi cinta yang datang untuk aku..aku menolak kerana aku ada alasan aku sendiri. Bukan aku sengaja hancurkan hati orang, tetapi aku belum yakin untuk beri komitmen untuk bercinta dan alam seterusnya..banyak lagi yang perlu aku fikirkan.Aku xmahu bila aku beri harapan pada seseorang aku xboleh nak teruskan ape yang aku ingini dalam hidup aku..banyak perkara aku perlu fikir selain dari percintaan..

Ade aku kisah orang nak cakap aku sampai sekarang belum berteman?..diorang ke yang bagi aku makan..
bagi aku pasangan hidup 2 akan datang bila kita sendiri dah bersedia. dan ternyata aku belum bersedia untuk semua itu.

Hati dan perasaan aku masih belum untuk terima sesiapa.. sebab aku tiade rasa sayang untuk sesiapa..aku belum ade rasa nak beri rasa cinta aku untuk orang.. a.k.a aku belum jumpa orang yang aku rasa layak untuk menjaga aku kelak.. maafkan aku kerana menolak kau..cari la yang lebih terbaik dari aku..



No comments:

Post a Comment