Monday, 18 February 2013

Wedd: JOM usha aku kat wedding nie

Assalamualaikum

ni majlis nikah diorang...
minggu seterusnya resepsi wedding diorang pulak
diorang kawEn kan..
bukan aku kawen kan..
so xde cerita banyak sangat..
sungguh cantik baju diorang...{warna baju aku 2 yang pilih..dan ngam ape yang diorang nak..warna kain x lari dr ape yang impikan}
kalau korang berkenan boleh la ke BUTIK D'RATU SEHARI di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, Selangor..












********adakah aku akan dapat berita gembira xlama lagi....hahahah...owh mak cik ayiesha *pengsan
 mummy ayiesha eah..sedap sikit

4 comments:

  1. ohhh, kat selangor. selamat pengantin baru buat kawan :)

    ReplyDelete
  2. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  3. cantiknya tema..kaler kuning...:)

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands