Monday, 29 April 2013

Tempahan Hantaran

Assalamualaikum..

Bagi yang bekerja 2..aku nk ucapkan selamat hari pekerja kat korang...
walaupun masih terlalu awal...esok je kan...dan selamat bercuti
Jalankan tangungjawab korang sebaiknya..
entry untuk 1 Mei (akan dibuat)...lalala...

Memandangkan esok cuti, jadi aku terpaksa buat ape yang aku dah janjikan dengan abg sepupu aku
untuk menyiapkan hantaran perkahwinan dia..walaupun ada lagi masa,tapi baiklah aku buat cepat-cepat..kang dah tertangguh jadi x best...biar la wat awal2..senang ko xkelam kabut orang xrisau..

Hantaran? mestila gubahan kan...?..pandai ke aku...
Alhamdullilah..Aku dikurniakan sedikit kebolehan xde la pandai sangat pun..boleh la sikit2..
nnt aku update ye..


                                                     
  Putih-putih melati
  Merah-merah delima
  siapa yang baik hati
  pasti kuterima...


 *lalalalalalala
                      

3 comments:

  1. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  2. Suka part yg last tu lg putih2 melati..
    Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

    http://insanbiasabiasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wah..pandai buat hantaran rupanya..:)

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands