Saturday, 14 April 2012

Dah xde ape2 mak..

Assalamualaikum
Alhamdullilah..slmt sampai kekmpg halaman ku
yahoooooooo...googleeeee...
haha...over tol...
eryk...kenyg...br lps mkn mlm
mk msk sup ayam,ikn grg,ikan masin,syur kobis tumis
biarpun simple..sedap....
lps 2 aku pon ha ape lg konon nk update blog
tp xde idea..xlme mk msk ddk kt sisi aku ats katil..
korang bygkn la sendri eh..hehe
dok2 bsembang..mak tnye pasal aku 'ex' aku
soalan yg plg aku cube elakkn..dialognye cm ni..

mak : kamu dgn  "F" lg ke?..npk senyap je
aku :  erm..dah xde ape2...(senyap)
mak: ha?biar btol..knape?
aku: xde jodoh mak
mak: mst ade sbb..xkn tetibe putus..
aku : sbb dah lame x jmpe kot
mak: la..xkn lme xjmpe leh gdh..
aku: senyap

aku cube alih topic pasal benda lain..dgn harapan mak xtnye dah...tp aku terus diasak...argh...

mak: kamu ade mrh2 ke,sakitkan hati die..kamu ke yg ptskan..nnt ape mak die ckp lak..
aku : xlah..
mak: dah 2 ?
aku :...hurm...mak,dia ade perempuan lain...(sebak)..air mata btakung...owh...jgn mgalir...tahan2..
mak:..owh..sape?
aku: xtw kwn tmpt dia blaja kot..
mak:..xpela..(terus alih topic sbb mak dgr suare aku dah lain semcm....)

aku ters sembg mcm biase dgn mak...n akhirnye mak aku kuar bilik...n aku huwaaaa.......ngis la ape lg.....sedih....sian mak....mgharapkan hbgn antara kami...maaf mak...mgkin anak mu ini bkn yg tbaik buat dia...dan mak doakan org supaya dpt jodoh yg tbaik....aminnn


Ya Allah...kuatkan la hamba mu ini...











2 comments:

  1. salam...
    BW kat sini...
    nice blog..
    - sabar lah.. mungkin ada yang lebih baik darinya. tuhan dah menentukan siapa untuk kita..

    ReplyDelete
  2. salam,
    terima kasih ye..amin...mintk2 mcm itu la....

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands