Sunday, 15 April 2012

kau nk kene ROTAN??!

Assalamualaikum..
hadoi..mroyan pe dak ni...
hehe...dok eh...
ha..soalan 2 aku tujukan 
kt adik kesayangan aku 2 la..
Tahun ni dia PMR
tp Ya Rabbi 
liatnye nk study..
xmcm zaman2 aku dulu..
eh,,yeke?...yela..
kalo x.xkn msk u kot
berlagak skejap..

ape lg aku guna la kuasa veto aku
yg parent aku bg suh ajar dia
cepat amik buku latihan yg aku 
beli bnyk2 kt kau 2..
jd la Cikgu sepanjang cuti aku ni..
nasib la kau dik
dapet akak yg garng ni..
untuk masa depan kau jgk
bkn utk org lain diri kau jgk
eh..garang ke aku?..
hikhik

adik aku...blagak macho..geli aku

9 comments:

  1. salam..
    alalala... comel nye adik ni..
    memang nak kena rotan ni..
    kakak, ajak lahh adik belajar.. umpan belanja makan... hihihi...

    ReplyDelete
  2. salam,
    haish...ini kalo die dgr kembang bmangkuk2..
    hahaha...kite rahsiakn ok dr pengetahuan dia..
    jom kite blaja beramai...hihi

    ReplyDelete
  3. salam.. hehe :) grngnya... :) tp bgs .. btl kta sheila tu .. umpan dia skit bg dia rjin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..hehe...grg akak ni..haish..jgn diajar umpan mgumpan ni..kang akak nye lak x larat nk beli umpan...tp sesekali 2 leh la..:)

      Delete
  4. hehehe samalah dengan anak teruna mak dara tu.. tahun dpn nak PMR tapi main mengalahkan budak budak darjah dua.. gerammm kan.. kadang2 naik jugak tangan mak ni.. untuk masa depan takpe hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong 100% la mak dara...hehe...yg pntg mse dpn dorg,,seram kalo bace kt mslh remaje kt akbar skrg ni...mcm2..mintk dijauhkn la..

      Delete
  5. dengan budak2 zaman skrg mmg kena garang ckit, kalau tak, diorang buat tatau je dgn kite

    ReplyDelete
    Replies
    1. tol2..kne lbh ckit grgnye..tp dlm hati syang..heheh

      Delete

Pictures of Beautiful Islands