Powered By Blogger

Wednesday 6 June 2012

Sama kampung?? asal x kenal?

Assalamualaikum

hahaha
pembukaan yang terbaik
(gelak dulu)
pesal ek..sejak 2 menjak kebelakangan ni
fb aku sering diterjah oleh orang kampung aku sendiri
ape daaa...2 pun nk kecoh...
yela memang nak kecoh pun...
masalahnya sekarang..diorang tak kenal aku??
then tengok matual friend ramai..
diorang tertanya-tanya
siapakah aku??
jeng-jeng-jeng
hahahaha
nampak sangat aku ni tak famous kan masa sekolah..
okey mengaku aku budak baik time sekolah
dok dalam kelas diam-diam
habis waktu sekolah terus balik..tak de nak mrayap-rayap
then orang datang rumah senyap kurung dalam bilik...
aku pemalu seh zaman sekolah dulu..
sekarang je kot okey sikit...mula pandai bergaul...hahha..
xboleh bla la wei...kalau teringat zaman dulu-dulu...
tapi Alhamdullilah..bagus juga aku jadi senyap dulu
dan tak pandai nak bersosial sangat..
senang mak ayah aku jaga
then aku pun rasa tak lah aku mudah terjebak dengan benda yang bukan-bukan
nak keluar dating pun takut seh...huhuhu....

Cik Ayiesha kau yang x famous @ keratong 7

No comments:

Post a Comment