Wednesday, 12 December 2012

kalau dah tekak ko melayu..melayu jugak

Assalamualaikum

ko kata ko diet kan?
mane poie nye diet ko...
eh...still diet tapi kadang-kadang 2 punah luluh jugak diet ko diatas sebab-sebab tertentu..
apenya yang mbuatkan ko punya diet terjejas..sebab ko xdisplin kan aisyah??...yup,kekadang aku  gagal jugak untuk melawan nafsu pantang nampak aku..at least x macam dulu..sekarang boleh control and limit.
makan tapi beragak...

contohnya..dan benda ni berlaku sebenarnya...
ko pergi umah orang..dan hidangkan nasi dan lauk pauk yang memang selama ni ko stopkan dr pengambilannya..orang pulak..jemput la makan..jemput..jemput..jangan  malu-malu..banyak masak ni...bayangkan la kari kepala ikan..and kepala ikan 2 seakan-akan mengangguk-angguk panggil makan..nampak x aku tipu kat situ semata-mata nak korang interested lagi baca..* mengarut.

....petang bila ntah pegi la kedai runcit saja asalnya nk beli barang dapur yang mana yang dah abis..teringat spaghetti aku lagi 2 bungkus kat umah 2 yang belum terusik..1 bungkus dah abis 2 pun jenuh...

konon nak tukar taste la pulak kan..ternampak la makaroni..muka excited ko beli terus.. nak pelbagaikan la menu diet la katakan...

Nah ni la hasilnya makaroni aku...



ko pakai ape..prego eah?
xde maknanya la weh..
prego ade je dalam peti ais tuh..
tapi sardin tetap pilihan aku..
so buat sardin tumis..
xpelakan..yang tertukarnya nasi dan makaroni
 lauk tetap sama..tp kalau aku makan ngan nasi mungkin nasi akan bertambah kot..
tapi makaroni ni je ..nampak x permianan aku disitu..hahaha..

2 la kan kalau dah namanya ko tekak melayu tetap sama je..nak jugak yang macam ni..baru nak belagak jd omputeh sikit...huhu...

dan ntah bila jugak makaroni yang satu bungkus 2 akan abis.


3 comments:

  1. Tolong mintak maaf sekarang, baca entri ni terus perut buat konsert. Arghhh. HAHA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...konsert ape 2..ROck eah..hahaha..alah bukan special sgt pun..ape2...ampun Mish apple..

      Delete

Pictures of Beautiful Islands