Powered By Blogger

Monday 24 December 2012

Misi Seterusnya

Assalamualaikum..

ada masa less than 10 minutes..sebelum balik...
sepanjang hari ni keseorangan di opis..
almaklumlah esok umumkan cuti..
so yang lain sambung la cuti..syiok kan
disebabkan semua cuti..so kena kerja supaya opis xkosong..
sebenarnya bukan ada kerja pun..huhu..

so,research untuk hari ni..
disebabkan ramai yang offer aku Alpha Lipid la Herbalife la..
aku pun buat la kajian pasal benda2 ni..
aku baca banyak blog..dan aku dah ada jawapan untuk diri aku sendiri..
yang mana yang perlu aku pilih..

untuk makluman aku bukan pakar Nutrisi
aku dah buat pilihan..aku x pilih yg kedua-dua diatas..
tapi aku pilih susu skim SUNLAC

sebab ape?

korang google la sendiri...

nanti korang dapat jawapanya..

Baca dan teliti mana yang korang rasa yang korang nak...

aku nak cuba dulu..

bila dah try aku akan share ngan korang lagi okey..



No comments:

Post a Comment