Powered By Blogger

Wednesday 26 December 2012

Si Gadis Susu

Assalamualaikum...

Ingat x entry sebelum ni..
kalau ko baca la kan..
aku malas nk linkkan sebab entry yg sebelum ni je..
tak susahkan nak cari..
yang aku dok cerita kat korang pasal susu skim sunlac itu..
aku dah pun beli..taksub x?..ko hagak?..

masuk hari ni dah 3 hari aku minum..
aku dah dapat perbezaannya..
aku xtahu orang lain..
tapi ianya berbeza dengan sistem tubuh badan aku..
pertama sekali aku nak cakap susu ni
sama macam susu-susu tepung yang lain..
kalau ko pecinta susu..boleh la ko minum..
selamat aku dibesarkan susu..so boleh minum sambil senyum..xde picit-picit hidung..

hari pertama aku minum susu ni..xde perubuhan kat sistem badan aku..
masuk hari kedua aku dah dapat perbezaanya..

aku seorang yang jenis BO (bowel opening a.k.a buang air besar) tiap-tiap pagi..so hari 2 aku "termiss" dengan BO aku 2..ok xpela..bila petang aku baru terasa nk BO..kat sini aku agak xpuas hati sikit..sebab dengan tetiba aku sembelit..aku jarang sembelit..dah kenapa?..xpe mugkin malam semalamnya aku makan bukan2..be positive

dan esoknya pulak aku diarhea..itu sangkaan aku..tapi aku xsakit perut..dah pulak?..
mungkin sistem badan aku baru terima benda baru kot..ok aku terima..

dan hari seterusnya dah okey..like usually..still BO every morning..no more diarhea or sembelit bagai..
dan satu kalau ko jenis memerhati ko akan nampak your feces nampak lain..lain macam mana 2..i mean dia agak "berlendir"..i dont how to explain secara halus...biar agak geli janji aku straight biar ko faham ok..hakhak..yekyek..

yang bagusnya susu ni..ko xkan rasa lapar yang teramat sangat..sampai perut ko boleh buat lagu pop rock..
nak makan xpe..xmakan xpe...





nak?..meh nak cuapkan

 stok kat ofis..kat rumah pun ada jugak..adilkan?
si pencinta susu dikala ini

 susu bagus untuk kesihatan
nak kulit cerah?
nak gigi sihat?
nak tulang kental-kental?
jom minum susu beramai-ramai
jangan ko salah susu sudah...








No comments:

Post a Comment