Powered By Blogger

Thursday 18 July 2013

....walau ia hanya on behalf Dayana...

Assalamualaikum....

Terlebih dahulu kepada yg membaca entry semalam

tegarnya seorang lelaki

aku hagak terkejut la kan tgk total view...boleh tahan jugak...
pagi tadi bila aku on fb dan bace blog lain..
ade yang mengata kan ianya bukan hasil nukilan Dayana..
Nukilan tersebut hanya dibuat untuk dayana..
bagi mewakili  perasan dia sahaja..

Memang aku rasa nukilan 2 sangat sesuai
dan membuat setiap hati wanita runtun
walaupun ianya hanya on behalf dayana.
bila dah kata wanita
setiap naluri itu adalah sama

aku jugak hanya sekadar copy n paste 
untuk berkongsi cerita,rasa dan simpati
sebab...
ye....sakit bila seorang lelaki pergi tanpa 
alasan yang muhasabah...
tapi dugaan aku x sehebat yang dayana tempuhi..
semoga dia menjadi wanita lebih kuat..
In Sya Allah 

P/s: Kalau korang nak  lebih penjelasan sila klik  SINI
 

No comments:

Post a Comment