Friday, 3 August 2012

hah..tersentap..


Assalamualaikum..

Hari ini betol-betol wat aku tersentap ko..
dalam syok-syok aku BW petang tadi..
laptop aku kene sambar petir
black out terus..
cuak xcuak la aku masa 2..
aku sedar hujan rintik-rintik dah..
tapi xtaw pulak sampai petir bagai..
guruh pun xdengar..
tetiba tup...laptop aku mati...
waa...jangan la rosak..
nak ngis aku...
aku x berani nak on balik..
yang aku pikir leh hidup balik x kene ni..
tapi aku biarkan dulu just cabut plug..
bila cuaca tol2 dah mengizinkan..
barulah aku try on balik..
selamat leh on balik..
tapi bila on macam-macam proses la..
tp yang penting bg aku ianya selamat seperti sedia kala..

memang aku serik dah lepas ni..bila hujan terus matikan..
bagus juga benda n jadi..at least aku beringat..
kalau tak..ada guruh pun selamba badak je aku bukak..
mungkin kali ni selamat..
lepas ni kene berhati-hati..
korang pun kene beringat.

3 comments:

  1. slalu dpt crite camni tp slagi tak kene slagi tu x beringat.. pesan kt diri sndiri, hehe =)

    ReplyDelete
  2. byk jgk dengar dr kwn2 sy yg laptop diorang rosak kena sambar petir.. sbb tu selalu waspada dh skrg..hujan dan ade ribut je terus shutdown.. mujur boleh on balik kan...

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands