Wednesday, 1 August 2012

Jahit sendiri..or tempah je..?


Assalamualaikum

korang pandai jahit baju kurung sendiri?
atau korang tempah je baju-baju kurung..
xpela mana-mana pun sama je..
tapi bg aku yang tahu jahit sendiri..
aku jahit je sendiri baju raya aku tahun ni..
sebenarnya nk upah juga..(dasar malasnya aku)
tapi dah x terima tmpahan..
jadi jahit la sendiri..

pandai ke?
boleh la..
untuk pakai sendiri..

mana belajar?pergi khusus menjahit ke?
dari mak aku je..mak aku ajar dari aku sekolah2 lagi..
dulu baju2 sekolah aku..aku yg jahit sendiri..
bangga woo..pi sekolah baju jahit sendiri..hehe..
betol x tipu..masa aku tingkatan 4 dan 5..




tang ketiak ni kene teliti..xpasal berlubang kang...


tang ketiak


dari luar..jahit double supaya x terbukak


bahagian hujung tangan..aku wat jahit jelujur je

 kene sama!


baju ni xsiap lagi..nak tengok dah siap tunggu aku pakai pagi raya ok..
tema coklat pagi raya..baju ni kain kosong..
lau aku rajin aku jahit manik lak..
nak tengok..?nnt la aku update..(xjanji..lau aku buatla)

Xambil tempahan ke?
Tunggu aku pencen la..err..time 2 nak cucuk benang kat jarum pun xnampak dah..hehe
Ntah..tengok la..(teringin nak ada butik sendiri..)

5 comments:

  1. bagusnye pndai menjahit.. klu sy menjahit elok2 nk buat baju kurung, boleh terjadi baju tarzan agaknye..

    ReplyDelete
  2. saya suruh mak saya jahit ja.. Kalau dulu masa xkawin boleh la tolong.. sekarang dah duk jauh dengan mak..

    ReplyDelete
  3. yana xpndai jahit sdr .. tempah jerk. ada niat nk blajar. tapi xckup masa.. hehe
    jom join GA yana http://nazlyizan.blogspot.com/2012/08/saya-nak-sampul-duit-exclusive-yana-1st.html

    ReplyDelete
  4. dya tak reti jahit baju..so anta kedai lah..haha..kalau mama dya rajin dya jahitkan..

    ReplyDelete
  5. waaa bestnyaaa pandai jahit sendiri,blh buat bisness,masyukk.

    cikji jahit ngan kakak sendiri je,blh diskaun byk ckit hehe

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands