Thursday, 26 July 2012

Aku dah angkat bendera merah..korang bila lg?

Assalamualaikum

Bendera Merah..
ibu negeri mana pulak 2..
kelantan ke?
dah-dah jangan nak buat-buat tak faham..
bagi kaum adam korang xde okey..
perempuan je..
nampaknya aku "direhatkan"  sementara 
dari berpuasa..
syok ke..bagi aku biasa je..kalau diikutkan aku 
bulan ni "dia" xpayah dtg pun xpe..
kang xdatang..risau pulak aku..haha..
isy..datang jela..

Apa lagi..bila x puasa ni
agak-agak korang yang perempuan 2 xmakan ke?
bohong naw..mesti makan kan..walaupun sekadar minum air..
cerita aku hari ni..
memandangkan ayah dan adik aku pi sembahyang jumaat..
aku pun apa lg ambil kesempatan tok kenyangkan perut la..haha
nasi dah ade..aku rebus telur masin n goreng keropok kering buat lauk..
(sebab yang ni yang xmelibatkan tumis-tumis..kang satu rumah berbau..
awal ko masak??)..err...masakan selamat..
xkan aku nak masak sedop2..ala kadar dah la...
hehe..bg aku sedap dah 2..
dok leka-leka makan sambil tengok tv..
dengar bunyi motor adik aku balik..
hah..x gelabah aku g dapur..basuh pinggan..
selekeh tol perangai aku hari ni..

*sambung masuk bilik layan Cadbury..ngeh..ngeh*

5 comments:

  1. sy belum lagi kena....
    biasnya bila bendera merah ni berkibar...
    mesti sediakan stok makanan segera...
    tak pun makan lauk lebihan sahur... hehehe
    Selamat berehat dr berpuasa... ;)

    ReplyDelete
  2. selamat tak berpuasa..hehehehe...makan senyap senyap je yea..;)

    ReplyDelete
  3. dh kena dah ,esok lusa dah kena turun kn bndera ..hehe..slamat b'pose!

    ReplyDelete
  4. hahahahhaa.....untung laaa.....tak naikkan bendera lagi....tunggu masa yang sesuai ja ni...tak lama dahhh...hahhaha

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands