Tuesday, 3 July 2012

Bila aku di sentuh..

Assalamualaikum

haha..saje nak wat tajuk bikin gempak sikit
bukan sentuh apa pun..
bila boring-boring kan ape lagi
jom make over
make up ni penting ke??
hurm,,,bagi aku ianya biasa je..
sebenarnya tanpa makeup, ianya lg cantik
ape orang panggil...natural beauty...
ha...tu la..tapi xsalah untuk melaram sekali sekala..
kalau nak tengok aku keluar makeup tebal2 mcm ni sorry la..
tak terkeluar aku..
xcukup keyakinan diri..
huhu



nak tengok ke muka Cik Ayiesha pabila di ubah





demi anda








Cik Ayiesha bagi tunjuk
tapi kita-kita je taw







huh...jangan komen bukan-bukan









jeng-jeng...











saje nak bg korang main skroll2...
















nah la tengok..nak sangat!


 sama je ngan header yang kat atas 2..baru je tukor..
sebelum cermin mata besaq..perasan x?
x..?..yela x femes kan...







nak tengok lagi ke...









dah la tue satu cukup la....












nak jugak?...korang ni...























okey one more pica..








disebabkan korang tengok sampai abis 
nah satu lagi..
dah cukup..





take note: sapa-sapa nak muntah...boleh muntah sekarang...
dengan aku2 rasa nak muntah jugak...

plastik beg peles!...uwekkk....hahahahaha...

2 comments:

  1. salam kenal..nak muntah bole??hahah..tader lah..ok cumil je akak tgk

    ReplyDelete
  2. salam kenal..haha..boleh kak..silakan..hehe..tq

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands