Sunday, 22 July 2012

Tarawihku

Assalamualaikum

Alhamdullilah..ramadhan kedua aku baru berkesempatan untuk solat tarawih..
ingat aku nak start dari awal lagi..tetapi memandangkan aku kene jaga anak buah aku..
dimana abg dan akak ipar aku serta mak ayah aku pergi masjid..dok la rumah untuk jaga anak-anak diorang..
kasi la can kt diorang pergi..sementara ada balik untuk menyambut puasa kat kampung..

Aku mengaku yang aku bukan la setiap tahun menunaikan solat tarawih ini..tahun-tahun yang lepas aku berpuasa kat kolej..duduk rumah sewa..so..memang xpergi la kene surau..setakat bulan puasa menunaikan yg wajib je..

untuk tahun ni aku berazam untuk memperbaiki amalan-amalan aku supaya lebih baik dari tahun-tahun yang lepas..aku bukan makhluk yang sempurna..ada juga kekurangannya..
Insya-Allah akan diberkati Oleh-Nya..Amin..

-berubah kearah kebaikan itu adalah lebih baik-

14 comments:

  1. selamat berpuasa... :)

    syieda pun belum berkesempatan untuk solat terawih lagi. minggu depan rasa dah boleh terawih.. :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh..fhm2..hehe..bese la pempuan..hihi

      Delete
  2. Selamat menunaikan ibadah puasa...

    Samalah dgn sy... malam kedua baru berkesempatan nak tawarih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selmat menunaikan ibdah puasa juga:-)

      Delete
  3. Insyaallah,cikji pun tanam hasrat camtuh jugak. sama2 lah kita.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..moga ramadhan kali ni penuh pengisiannya kan sis..
    salam ramadhan...

    ReplyDelete
  5. insyallah:-)
    salam ramadhan juga..

    ReplyDelete

Pictures of Beautiful Islands