Wednesday, 18 July 2012

Terima kasih En.Salbani Bin Ashaari

Assalamualaikum

ok..sebelum tu terima kasih jugak kat pengikut2 aku yang lain 
bukan aku x pandang kehadiran korang dalam blog aku selama ni..
sesungguhnya setiap pengikut2 aku tu aku ambil kisah setiap seorang
dan aku tahu akan kewujudan korang..
dan untuk kali ni bukan aku nak bermegah-megah
tetapi sedikit rasa bangga bila blog aku didatangi oleh 
En Salbani Ashaari
siapa beliau?xperlu kot aku kenal kan lagi
seorang blogger yg terkenal didalam penulisan blognya iaitu

Insyaallah..andai niat baik ada jalannya..semoga aku menjadi blogger yg terkenal dengan penulisan blog yg baik..




2 comments:

Pictures of Beautiful Islands